Alahai Sayang

budak hitam

Bahagia semakin hampir

fuuuhhhhhhh...fuhhhhhh....Assalammualaikum....haaaaaaaiiiiii..

sekarang musim aku melayan cerita-cerita romantik dekat tv/astro...

1. abg jebat
2. izzue islam

gileeerrr kau....melting kottttt..bahagia je tengok..huhhhh...hilang sekejap assignment bila layan watak dorang dalam cerita tuhhhhhhh.....'dari jauh ku berlari mengejar mimpi-mimpi'l alalalalalalalalalalalala.... abg jebat i melting dengan uuuuuu tawu takkk...semata-mata update blog untuk cerita pasal abg jebat je...kikikiki...bukan sebab lain ponnn....

setiap watak dua orang ni terselit dalam diri seseorang tuh..subhanallah..mana aku tak melting...kompom2 lah aku melting kan....alahaaaiiii....asal tengok je watak dorang tu kompom aku yang berangan macam jadi heroin cerita tuh...gile betol kan...'seseorang' tu siapa? hmmmm... bila dah betul-betuk confirm nanti kompom update punya..doa-doakan lah ye...semoga ini yang terbaik dan dapat membimbing aku dunia akhirat..aminnnnn....

dah tua kena pikir benda ni..malas nak buang masa bercinta lama-lama ni...hahahaha....mana yang okey..go on je..amboiii cik kiaahhh kemain gatal ko kan...hahahaha..tak dek lah, kalau dah jodoh nak ke mana kan...

ok lah...nak siapkan assignment ni..nyamok siap gigit-gigit kaki aku lagi ni...saje je suruh orang main tepuk-tepuk manja dengan dia kan...erghhhhh....


1 ulasan:

fiza nasuha berkata...

nice sharing
done follow your blog
visit n follow my blog too
http://cikhafizahnurani.blogspot.com/